torsdag 30. oktober 2008

Brrrrrrrrrr........

I dag var det ikkje noko kjekt å stå opp....hadde det varmt og godt under dyna, men med to utolmodige småtassar, så var det berre å kaste seg ut av hærlegheita og kome seg inn i morgonkåpa :) Men brrrrr....innmari så kaldt det var i huset da....måtte sjekke temperaturmålaren på kjøkenet....13,3 plussgrader!!!!!! Fy.....så snart Patrik kjem heim neste veke, så går vi til anskaffelse av varmepumpe!! Har vedovn, og fyrte hardt og godt i den, så varmen kom seg om litt....men hadde vore fint om ein slapp gjere det på morgonen :)

Har hatt begge ungane hieme i dag, så vi har farta rundt litt. Vore på utkikk etter dunjakke til Matheo, men fann ingen som fall heilt i smak...eller, fann ei på Sport1 i Volda...men litt dyr, og han veks jo så raskt, så tenkjer eg ventar til vi reiser til Sverige 19. nov! Då skal vi julehandle på Gekås i Ullared, der har dei alt mellom himmel og jord, tenkjer eg finn jakker til gutane der:) Tenkjer eg finn mykje anna (u)nyttige ting og tang der også :)

I kveld har vi 10 av oss på jobben vore i Fosnavåg på Restaurant Maki og kosa oss!! Ei fantastisk 3-rettars middag, av hærlegheiter som havet byr på! Må berre få sagt at det er ein nydeleg gjeng eg jobbar saman med, eg trivs så innmari godt!! Det er mykje som kan seiast om Nav i desse dagar, men vi som jobbar der har det vertfall artig i lag!!

Nei, trur eg må blogge meir i morgon.....skal på jobb, så må krype til køys..
Ei god natt til dokke alle sammen!!!

Ingen kommentarer: